i don't care what the people are say about me

hej allihopa ! va ett tag sen ja bloggade här till & med julia har bloggat här mer på sista tiden ;'o jag skämms ju nästan ;p nej men har precis kollat på idol & nu är det väll hellinus hörna thihi faktiskt rätt kul ;)
har även vart på träning idag & de gick bra sen va ja med mamma på HM & fick med mig en awsome stickad tröja hem jätte skön nu till vintern & priset va ju inte att klaga på heller så den slant med hem ;)
super najjs :) denna fredag har ju vart pretty awsome måste ja säga & lördagen kommer inte bli sämre heller ;)
då väntas först umgås med julia, match i sala & sen ska ja på 30-års fest hos min faster som fyller :D & dit ska elin med sen slaggar hon här :) bääst !!!
känns som höstlovet & helgen kommer bli galant ;)
pussssss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback