don't say you sorry when you don't mean it ...

hej mina vänner ! julia har dragit till Dalarna nu & ja lelle också men ..  så ja kommer inte träffa dom på hela höstlovet =/ men ja vetinte riktigt va ja ska gö på höstlovet riktigt ska väll kolla på höstsparken onsdag & torsdag så skulle ja hitta på nå med mami på måndag sen ska ja väll försöka träffa zabina också & så skulle ja kanske träffa lisa nån dag jaja vi får se helt enkelt ;)
igår vann vi matchen med 4-2 iaf & det var riktigt skönt.
Idag/morse var jag & dömde min fösra match köping-råby P-00 trorja & de gick rätt bra riktigt nervös i början bara men ja tyckte vi gjorde det bra :)
nu ska ja duscha & sen kolla på nån film eller nå.
hare bra / alexandra :*

bild av: elin fredriksson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback