daimonds aren't forever!

tjohejsan allihopa , jag har inte bloggat på länge läännnggge men det är för att jag har vart i dalarna denna vecka o har inte haft tillgång till internet:p
men alexandra har ju sköt bloggandet så bra denna vecka ;)
olivia min syrra har Halloween fest hemma:D
gör det här bara för att jag inte har nått o göra just nu :D
Tio frågor om dig själv

Namn?julia djupsjö
När fyller du år? 3 mars
Några piercingar? öronen.
Vad har du på dig just nu? mjukisar o ett linne
Vilken årstid är bäst? sommar!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?sova länge o vakna brevid nån man tycker om:D
Vad tycker du mest om hos dig själv? vet inte .. mina ögon kanske
Vad är du bra på? säga random saker ..nejmen jag vet inte innebandy kanske..
Vem älskar du mest på denna jorden? familjen ,vänner & Rickard
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? neej.

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast?linnea
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja
Vem är farligast i din familj? min kanin :D
Vem är roligast i din familj? min syrra
Vem är coolast?jag såklart!
Har ni något husdjur? ja.
Mest gemensamt med? Linnea

Underhållningen? olivia & mamma
Sover du oftast med? mej själv
Roligaste kvällen med familjen? jaa du , det finns många roliga kvällar !

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? åkt bil & vart hemma o chillat
Vad ska du göra nu? kolla på en film

Vad har du ätit idag ? jag har ätit mkt
Har du duschat idag? jaa
trött nu? ja lite !
Vad händer i morgon?dra till älsklingen i arboga !
Går du i skolan?japp.
Har du varit i skolan idag? nej

OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN: julia.......djupsjö
FÖDD: 3 mars
BOR: köping
SMEKNAMN:jullan,gittan
INTRESSEN:ridning&innebandy
SKOLA:scheeleskolan
HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
SAKNAT NÅGON: jaa!
ÅNGRAT NÅGOT: tror det
LJUGIT: hmm tror inte de .
SVIKIT NÅGON: nja
KÄNNT DIG SÄMST: aa
GRÅTIT: nepp
SKRATTAT: som fan!
VARIT SJUK: nee.
VARIT UTOMLANDS: naj
TÄNKT PÅ SJÄLVMORD: NEJ!
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: nepp
KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: njaa.
SKRATTAR DU OFTA: hah alltid
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: trött o glad:D
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: glad , lycklig....
HAR NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: hihi nåra.
KÄRLEK
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: njaa
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: haha what?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: jaoo jag vet inte
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST Nu : ja.
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD:1.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: jaa
VILKEN SORTS kille GILLAR DU: såna som kan vara sig själva, ha humor!
SKA EN kille VARA SÖT ELLER HET: båda typ :p
SKA kille VARA LÅNG ELLER KORT: spelar ingen roll
SKA EN kille VARA BLOND ELLER BRUNETT: har ingen betydelse.
FÅR DU MÅNGA killar: hahha, kanske de...!
UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: blondin ;)
LÅNGT ELLER KORT HÅR:ganska långt!
SNYGG ELLER FUL:skit snyggg juu!! (or not)!
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: njaa kanske litej ?
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: har väl hänt
ELLER TVÄRTOM?: nää
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: haha najj.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nej höhö
SMINKAR DU DIG ELLER ANVÄNDER Wax : sminkar.
DU KÄNNER DEJ INTE VACKER UTAN? vet inte:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback