jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.

hej fellas :) sitter nere i lokalen o typ lever livet, ovanligt riktigt tyst här nere ;'o kan ju bero på att de typ är 7 personer här men aa ;p vi ska snart spela kens ja , lelle, elin & julia ;) jag o lelle vann igår så nu kör vi på vinst idag med bara för att vi är ja med ett ord BÄST !!!! men nu ska ja spela rebubbled bara för ja har tråkigt.
annars idag ska ja åka till ica, träna & mosa i mig chokladbollar that's it.. annars då?!?! snart helg känns häärligt o sen kort dag på måndag o på tisadag bär de av till ullared hoppas bara mammsen blir frisk annars blir det KAOS !!!'
men jaja längtar bara tills ja kommer här ifrån.. förrsten ska ja o mammi kanske baka nå idag oxo de beror på hur hon har tänkt ;) men jaja nu ska ja spela. pusss :*

har inga bra bilder så får bli en på min fina kicki , halva ja & halva ebba ;)


Kommentarer
haidisblog ▲
http://haidisblog.se/

SV: tyväär inte här heller :7

2011-11-25 @ 16:05:15

frågestund på min blogg!

2011-11-27 @ 14:45:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback