we sleep all day and partyyy all night

orkar inte berätta så mycke om dagen har vart i kb & sen bara hemmat o softat ;)
men aa fasnade här när ja letade efter min kameraladdare !
hitta en sjukt rolig inslällning på min nyaste kamera så efter att ha använt min blåa gammla kamera flitigt nu ett tag så går jag tillbaka till min nya & den roliga inställningen ;)
haha egentligen ä den inte så kul bara svartvit med blixt men bilderna blir awsome ja lovar er (aaaaa'
får väll visa er nån bild senare så ni får se ;)
men nu ska ja fortsätta jakten på min laddare så jag kan fota mer (Y)
sen ska ja t biginn & köpa mat t mej & syster ikv !
just de vi ä hemma själva ikv & derför ska vi mysa med melodifestivalen , god mat & sen för mej en kick as god chokladeeeé kaka (Y)
see you fellas / alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback