du kommer alltid vara den enda för mig !

hej bästa läsare som fortfarande läser vår blogg fast vi bloggar typ 3 ggr om året hihi ;) egentligen borde ja städa nu men de sket sig de va ju pippi på tv förfan ;) nej men ja vene ska väll städa snart innan maten egentligen inte så mycke o städa ska dammsuga, ta bort alla dess kläder som ligger överallt & rensa bort lite gammalt ;) va iväg en sväng till dollarstore i arboga med pappa & syster o fick med mig lite nödvändigheter hem . sen ska ja packa upp julklapparna ja fick som ja inte gjort än för ja inte haft plats o ställa de nånstans o ville inte bara slänga in de ;) så de ska ja fixa idag. sen blir det träning vi ska kö hela vårt lag med div3 så de blir mycke två-mål gud va ja ska kötta min kondition ligger på 0 efter julen ;/ ha de så bra bästa ni / a <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback