A dream is a question you don't know how to answer!

ojojojojojojoojojojojo ....det vär länge sen jag bloggade , jg ber så hemskt mkt om ursäkt för de! :DDD
just nu sitter jag o väntar på att house ska börja :P
njaasigt
jag började bli lite orolig att de inte skulle komma en enda liten snö flinga det här året men igår .....!!!! kom sön!!!
det var tur de , nu får man bara hoppas att det håller i sej:P
nu är det riktig julkänsla här hemma .
DEt bästa med julen är nog alla paket , att få träffa släckt o vänner  och så klart glööögggeeennn!
Viktigt ju , glöggen får man ju inte glömma:)
jag vet inte vrför men jag säger glugg o inte glögg för glögg låter så konstigt:D
aja nog om de...
idag hare inte hänt ett skit :)
har bara haft lucia grej för pensionärer , hahhahah dom typ somnade :P vet inte om man ska ta det negativt eller posetivt....
aja puss o godnatt allesammans :******
Fin fin bild :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback